امکانات نرم افزار تعمیر و نگهداری
- تعریف مرکز و واحدها اجرایی تعمیرات و نگهداری و تخصصهای موجود در هر واحد
- مشخص کردن تقویم کاری(روزهای کاری و تعطیلات) و شیفتهای کاری هر کدام از واحدهای اجرای نت
- مشخص کردن واحدهای اجرایی پیمانکاری فعالیتهای نگهداری و تعمیرات
- تعریف ساختار سیستم در چندین سطح مختلف و پوشش سطوح تجهیزات تعریف شده در ISO 14224
- تعریف ساختار تجهیز یا ماشینآلات و زیر تجهیزات وابسته به آن به شکل درختی بدون محدودیت سطح، تا سطح قطعات یدکی
- مشخص کردن اقلام و قطعات یدکی موجود در یک تجهیز و اتصال آن به سیستم انبار
- پیوست اسناد، نقشهها، کاتالوگ ،فایل ... برای هر دستگاه
- امکان تعریف نقاط قابلآنالیز یا اندازهگیری هر تجهیز؛ برای نمونه نقاط ارتعاشسنجی تجهیز، کنترل روغن، صدا، حرارت یا دما و ..
- تعریف نوع خرابی، خرابی و دلیل خرابی تجهیزات مختلف برای کشف علل ریشهای عیوب یا RCA
- تعریف سرویسهای مبتنی بر وضعیت یا CBM بر اساس آنالیز نقاط اندازهگیری تجهیزات مانند آنالیز ارتعاشات، روغن و ...
- صدور اعلان خرابی یا درخواست فعالیت نت از طریق پیامک موبایل توسط واحدهای عملیاتی
- تعریف سرویسهای اضطراری یا EM در سیستم که بعد از انجام خرابی اجرا میشوند.
- تعریف سرویسهای پیشگیرانه PM بر اساس بازه زمانی؛ برای نمونه ماهانه یا بر اساس کارکرد دستگاه؛ ساعت کارکردی یا میزان تولید یا به شکل ترکیبی
- تعریف سرویسهای دورهای چک و بازدیدهای زمانی دورهای و طراحی چک لیستهای پویا برای هر سرویس دورهای
- تخصیص مواد و قطعات یدکی مصرفی مورد نیاز هر سرویس برای دریافت آن از انبار
- انجام تعمیرات اصلاحی CM برای مجتمع یا تجهیزات موجود در آن
- ثبت گزارش عملکرد فعالیتهای نگهداری و تعمیرات به همراه دلایل تاخیر، زمان ساعت و حجم کار انجام شده، پرسنل انجامدهنده و ثبت علل خرابی
- انجام فعالیتهای تعمیراتی توسط پیمانکاران بیرونی و گزارش عملکرد آنها
- ثبت و استفاده از ابزارآلات مورد نیاز انجام فعالیتهای نگهداری و تعمیرات
- ارتباط با سیستم انبار برای درخواست قطعات و کالاهای مصرفی مورد نیاز از انبار و حواله آنها به سیستم
- دریافت اطلاعات کارکردی و آنالیزهای تجهیزات به شکل خودکار و مستقیم از روی تجهیزات و سنسورها (در صورت داشتن بانک اطلاعاتی قابل دسترس)
- ساخت گزارشهای متنوع عملیاتی، عملکردی و ریالی نت
- گزارشهای تحلیلی و آماری تعمیرات و نگهداری
- قابلیت اجرای گزارشات مبتنی بر شاخص KPI در بستر هوش تجاری در وب و موبایل(ماژول افزودنی)
- انواع دسترسی به دستگاه
- واحدهای اندازه گیری کارکرد
- تعریف سطح دسترسی به دستگاه جهت تعمیر
- تخصیص نیروی انسانی
- امکان تعریف اولویت
- امکان تعریف طبقه بندی عملیات
- امکان تعریف پرسنل تعمیرات و تخصص هر یک
- امکان تعریف ویزگی و مشخصات دستگاه ها
- امکان تعریف نوع فعالیتهای سرویس
- امکان تعریف شیفت کاری واحد تعمیرات
- امکان تعریف دلایل ابطال و تعویض برنامه ها
- امکان تعریف طبقه بندی دستگاه ها
- امکان تعریف بانک اطلاعاتی خرابی دستگاه ها
- امکان تعریف شناسایی میترها
- امکان تعریف طبقه بندی ماشین آلات
- امکان تعریف دستگا ه ها
- امکان تعریف مدارک و مستندات مربوطه به هر دستگاه و تعمیرات آن
- امکان تعریف برنامه پیش بینانه دستگاه ها
- امکان تعریف خرابی هر دستگاه ها
- امکان ارتباط گروه خرابی ها به هر واحد های تعمیرات