سیستم خدمات پس از فروش خاص صنعت لاستیک سازی خودرو دارای قابلیت کاملا منحصر بفردی در روش نرم افزاری است که با سیستم بازرسی ،قضاوت و بازبینی خطوط تولید بطور کامل یکپارچه است که در جهت تسریع در شناسایی و ردیابی عیوب و ارائه آمار انواع عیوب گزارش شده از تمام نقاط کشور بصورت تفکیک شده و امکان انطباق با دستگاه ها و قالبهای پرس پخت تایر با توجه به سایز تایر و مشابهت با اطلاعات ثبت شده در خطوط بازرسی تایر را مهیا می کند که برخی از این امکانات این سیستم به شرح ذیل است :
1- واگذاری پنل سیستم خدمات پس از فروش به کارفرما و امکان تغییر در هر قسمت نرم افزار از نظر ظاهر و نوع آیتم های مورد نیاز برای ثبت اطلاعات کلیه نمایندگان ، بدون نیاز به دانش فنی و بدون نیاز به افراد در حوزه IT
2- امکان تعیین محل هاست و دامین به اختیار کارفرما
3- آنلاین شدن کلیه فرآیند عملیات خدمات پس از فروش با هر نوع آیتمی از قبیل الحاق تصویر،متن و...و قابلیت اجرا تحت وب و موبایل
4- امکان سینگ آنلاین . به این معنا که هر تغییر که در سیستم خدمات پس از از فروش انجام می گردد بطور خودکار در کل برنامه های تحت اجرا (موبایل و تحت وب) اعمال میگردد
5- امکان داشبورد مدیریتی باشاخص مدیریت عملکرد KPI با قابلیت نمایش در وب و موبایل اندروید
دیدگاه خود را بنویسید